4 dagen Bangkok

15 juli 2019 - Bangkok, Thailand

Goedemorgen, toch maar weer besloten om voor diegene die het leuk vinden een reisblog bij te houden.

Vrijdag kwamen we aan in Bangkok, opzich ging onze reis soepel en zat alles mee. Wel echt weer een cultuurshock! Ten eerste natuurlijk de temperatuur, daar kan ik als Nederlander toch niet zo goed tegen. Maar ook de lucht die op straat hangt, daar word je ook niet altijd blij van. En natuurlijk het leven op straat, overal streetfood en een chaotisch verkeer. Verkeers regels gelden er volgens mij niet, want wanneer het stoplicht op rood staat rijd iedereen gewoon door.

We hebben de afgelopen dagen al veel gezien en gedaan! Ook de co van Kessel fietstour, die hier volgens mij door iedere Nederlander word gedaan. We heel erg leuk, gelijk veel van Bangkok gezien en daarna met een boot verder gegaan naar iets buiten Bangkok. Even de drukte uit!

Echte wereldreizigers zijn we natuurlijk niet, want gister hebben we lekker in het winkelcentrum gezeten. En in plaats van lokale winkeltjes, zaten wij gewoon bij de H&m en de zara. Daarna zijn we doorgegaan naar een skybar, 314m hoog. Echt heel gaaf om te zien, we hebben hier de zonsondergang bekeken.

Op het moment zijn we onderweg naar de floating market, en hebben ons totaal niet voorbereid of ingelezen. Blijkt het dat we 4 uur in een net te klein busje vol met Chinezen zitten om vervolgens anderhalf uur op de markt te zijn. We gaan het zien!

Liefs Julia