Dag 1

1 februari 2018 - Paramaribo, Suriname

Wat een reis..

Vanochtend  vertrokken we richting Schiphol. Ik heb het geprobeerd droog te houden, maar voorbij de bagage is dat niet meer gelukt, en rolde de tranen tot het vliegtuig nog over Mn gezicht. Eigenlijk ging heel de reis bijzonder goed, zelf het eten in het vliegtuig was lekker. Een super leuke stewardess, die vroeger ook stage in Paramaribo heeft gelopen, kwam af en toe is een praatje met ons maken. Verder vroegen er heel veel mensen of we stage gingen lopen wanneer ze voorbij liepen. Blijkbaar zien we er zo uit.

Toen we het vliegtuig uitkwamen voelde we meteen een heel ander klimaat, en super warm.

Onze huisbaas stond al te wachten toen we het vliegveld af liepen. Ik hoopte voor de reis al dat ik voorin mocht zitten, omdat het stuur rechts zit, en dit kon! We hebben heel de weg alleen maar naar buiten gekeken hoe bijzonder en anders het land er uit ziet. Dat zo’n auto rit al zo veel indruk kan maken! We kregen uitleg over alles waar we voorbij reden. Eenmaal aangekomen in Paramaribo hebben we gelijk geld gewisseld. We hebben onze buren leren kennen, en Brabantse knakworstjes bij de supermarkt gehaald.

‘s Avonds hebben we rustig aan gedaan, en onze spulletjes uitgepakt. En natuurlijk alle lieve en leuke kaarten aan de muur opgehangen.

1. Carla:
    2 februari 2018
    Wat bijzonder allemaal! En super leuk dat wij zo met je mee mogen.....xx
  2. Nelleke:
    Leuk Juul!
    Heel leuk geschreven!
    Kijk uit naar,de volgende
    X
  3. Albert:
    2 februari 2018
    Ja, leuk geschreven meid. Dikke kus van paps.
  4. Sandra:
    2 februari 2018
    Hoi Julia, wat ontzettend gaaf allemaal. Ik zit al te wachten op je nieuwe verhaal. x
  5. Thomas:
    3 februari 2018
    Ik zie dus een nieuwe carriere als blogger voor je! Misschien toch maar gaan vloggen? Hahaha nee leuk om te lezen! 😘
  6. Emma van Beek:
    3 februari 2018
    Leuk om dit alles zo te lezen! Veel plezier hoor meid 💁🏼