Fort zeelandia

5 februari 2018 - Paramaribo, Suriname

Ik ben nu nog in de stemming dat ik alles wat ik mee maak gelijk wil delen, vandaar alweer mijn derde reisblog. Misschien dat het over een aantal weken wat minder gaat worden.

Gister hebben we een heerlijk relax dagje gehad aan het zwembad in het Jacana resort. Even bij gekomen van alles. Vandaag waren we al weer vroeg op, want we hadden een hele planning gemaakt. Vanochtend naar een vogel markt, daarna naar fort Zeelandia en vervolgens naar de markt fruit in slaan. Maar ik denk dat we langzaam het Surinaamse tempo gaan overnemen, want verder dan fort zeelandia zijn we niet meer gekomen. Om half 11 begon de rondleiding door het fort, natuurlijk kwamen wij pas om 5 over half 11 aan. Gelukkig was dit geen probleem want de gids was zelf ook een half uur te laat. Maar dan heb je ook wat! De gids was denk ik rond de 25 en zag er zeker goed uit. Ik denk dat we nog nooit zo aandachtig naar een geschiedenis les hebben geluisterd.

Fort Zeelandia was verder erg indrukwekkend, en we hebben veel gezien. Aan het einde van de middag hebben we bij de buren uit een kokosnoot gedronken! Dan merk je pas echt dat je in een tropisch land bent.

1. Carla:
    5 februari 2018
    Ha ha leuk zo'n geschiedenisles!!!! Succes op je eerste stagedag vandaag xx
  2. Chantal:
    6 februari 2018
    Wat leuk om mee te kunnen lezen! Je schrijft zo leuk en het ziet er heel relaxt uit, zowel Suriname als jij 😊 En wat fijn dat je het gelijk al zo naar je zin hebt! Geniet ervan 🌸